Mundo de Jo... Reismee.nl

01-10-2012

01-10-2012

We worden wakker in Yellow Lodge waar we vanavond nog slapen en voor de rest van de dagen nog iets moeten vinden. Op zich zal het wel gaan lukken maar we willen eigenlijk de laatste dagen op 1 plek blijven, zodat we de koffers even lekker uit kunnen pakken. Gister wilde dit niet lukken dus we gaan vandaag verder zoeken. We gaan het in Kaapstad proberen.

We hebben wat adresjes genoteerd en gaan op weg. In Kaapstad aangekomen worden we al wat zenuwachtig...wat een gekke huis hier. We hebben wat rond gereden en besloten weer lekker terug te gaan naar Stellenbosch en het daar toch nog maar eens te gaan proberen. We besluiten om daar maar even naar het infocentrum te gaan. We zetten eerst even de auto bij Yellow want daar vandaan lopen is handiger. En we kunnen even plassen, hoort er ook bij. Toen sprak de eigenaressen ons aan of we al iets hadden gevonden...dus wij nee we hebben nog niets en toen wist zij wel een adresje of we misschien daar wilde gaan kijken. Nou dat wilde we wel en het was helemaal prima. Ook een B&B vlak bij het centrum van Stellenbosch. Helemaal top, nu kunnen we s'avonds hier lekker teuten want het is allemaal te belopen en een gezellige sfeer. We kunnen hier vandaan of met de auto of met de trein naar Kaapstad om van alles te ondernemen.

De rest van de dag nog wat rond gedwaald door Stellenbosch en even langs Ome Sammies Se Wnkel (mag je niet missen volgens de boeken)...een vriendelijk stadje.

Reacties

Reacties

Eef en Jacq

hahahahaha, weer omgedraaid, dat heb ik eerder gelezen.
Stellenbosch klinkt ook leuker dan Kaapstad hoor.

Kus,

E & J

Odette

Hi avonturiers,

Hier dan eindelijk een berichtje van mij. Ik als trouwe volger heb het nu een beetje laten afweten maar ik heb echt een excuus...en dat is de eeuwig ontbrekende tijd!!!
Ik moet echt een moment vinden om jullie heerlijke verhalen te lezen maar ik heb wel net jullie foto's bekeken en jeetje wat ziet het er allemaal waanzinnig uit.
Het is nu wel leuk dat je mij bij thuiskomst heel veel te vertellen heb!! Zoals jullie weten ben ik echt heel erg druk met mijn bedrijfje en momenteel werk ik zo een beetje non-stop!! Van de week dus mijn eerste styling gedaan en dat was echt super om te doen. Dit MOET gewoon mijn fulltime werk worden. Het was waanzinnig leuk om te doen.

Nou lieverds, vergeef me deze keer en echt: als ik tijd heb ga ik jullie verhalen lezen.

Liefs Odette

Petra

Hi nicht en Mike,

Wat heerlijk die verhalen. Heel veel plezier met het verkennen van kaapstad.

Gr. Petra

iny

IK BLIJF HET ZEGGEN. HET ZIET ER GEHEEL TEGEN MIJN VERWACHTIG IN: MOOI EN IDYYLISCH UIT. HANDIG DIE CAPS LOCK, sorry. Nog lekker een paar dagen genieten!

Ben

Geweldige foto's hoor, geniet van de wijntjes en de braai.....

marjolein en ewout

Wow!!! We zijn onder de indruk! Wat een mooi en prachtig land! Erg leuk ook dat jullie zoveel schrijven en foto's plaatsen, kunnen we een beetje mee op reis. Stiekem zijn we gewoon jaloers, hoor. Geniet nog van de laatste week en we zien de foto's en horen de verhalen ook graag in het echt! Liefs, Ewout en Marjolein

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba